Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 23 octombrie 2019

Eşti atât de frumoasă

Eşti atât de frumoasă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti atât de frumoasă, ţi-o spun
Precum un înger din poveşti,
Aş vrea să şti că te iubesc
Că tu eşti tot ce mi-am dorit.

Eşti dulce şi senină, Zana mea
Tu mai stropit cu apă vie ,
Mai făcut să iubesc şi să ador viaţa
Şi fiecare zi să-mi fie poezie.

Cu tine pot să zbor până la nori
Să ating stelele cu mâna,
Din ele să îţi fac un colier
Căci tu eşti fericirea mea, Zana cea bună.
Am să te ocrotesc iubita mea frumoasă
Şi am să-ţi pun zâmbet în ochii,
În bratele mele te voi ţine
Tu eşti alint, iubire pentru mine,
Draga mea.

23 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu