Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 6 octombrie 2019

În noaptea asta vreau să adorm în braţele tale

În noaptea asta vreau să adorm în braţele tale
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Iubita mea, înger divin
Tu îmi dai viaţă, mă faci fericit,
Te preţuiesc şi te alint
Eşti tot ce Dumnezeu mi-a dăruit.

Eşti unică şi specială
Doar lângă tine mă simt ocrotit,
Chiar de e toamnă s-au e iarnă
La mine-n suflet e vară mereu.

Iubita mea în noaptea asta
Vreau să adorm la tine în braţe
Să mă strângi tare la pieptul tău,
Să-ţi ascult inima cum bate.

Să stau la adăpostul sufletului tău
Şi să mă duci în lumea ta divină,
Acolo intre Zane, eşti regina lor
Tu însemni totul pentru mine.

Mi-ai dăruit clipe frumoase
Şi mai făcut iar să zâmbesc,
Iubita mea, ţine-mă strâns în braţe
Mereu să fi tu Zana mea.

6 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu