Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 24 octombrie 2019

Aş vrea să intelegi că nu eşti pentru mine

Aş vrea să ințelegi că nu eşti pentru mine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Frumoasă eşti, ca din reviste
Cu ochi senini precum e cerul,
Ai parul lung ca abanosul
Şi chip suav, parcă eşti înger.

Ţi-e dulce vorba, glasul cristalin
Eşti mult prea caldă şi ocrotitoare,
Dar nu ne-a semănăm în ce noi ne dorim
Suntem pe drumuri diferite.

Mă placi şi-mi spui că mă iubeşti
Mi-oferi răsfăţ ,eşti grijulie,
Dar ce-mi doresc, nu-ţi place ţie
Te străduieşti să-mi fi pe plac.

Eu vreau să-mi construiesc un univers frumos
Deoparte de oamenii răi,
Vreau o familie şi noi
Să ne iubim de-acum pe veci.

Degeaba îmi faci ochii frumoşi
Eu nu te văd decât o prietenă bună,
Am vrut şi mi-am dorit, îţi recunosc
Să-mi fi iubită, dar nu este cu putintă.

Învaţă să fi sigură pe tine
Să şti ce vrei, şi să fi hotărâtă,
Iubeşte omul, nu frumosul
Îmi pare rău, tu nu eşti pentru mine.

24 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu