Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 7 octombrie 2019

Strânge-mă în braţe

Strânge-mă în braţe
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Strânge-mă în braţe fără nici un cuvant
Priveşte în ochii mei,
Şi ai să vezi zâmbetul lor
Iubirea pură ce-ţi port.

Strânge-mă în braţe fără nici un gând
Şi ai să-mi simţi inima cum bate,
Ai să-mi auzi glasul sufletului
Cum spune, tu eşti iubirea mea frumoasă.

Ia-mă de mână, ţine-mă strâns
Şi-mi vei simţi emoţia pură,
Care vorbeşte frumos fără nici un cuvânt
Despre iubirea noastră.

Tu-mi eşti iubire, tu-mi eşti alint
Ziua cea senină,
Viaţă şi zâmbet, tot ce trăiesc
Strânge-mă în braţe bine.

7 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu