Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 14 octombrie 2019

Aici lângă mine

Aici lângă mine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti aici în ori ce clipă
Mă alinţi şi mă iubeşti,
Imi faci inima să râdă
Ochii mi înveselești.

Îmi adormi seara în braţe
Te privesc, eşti dulce rău,
Iar în zori de dimineaţă
Te sărut, mi-eşti dragă rău.

Tu eşti pentru mine tot
Visul meu l-ai împlinit,
Datorită ţie eu
Azi zâmbesc, sunt fericit.

Lângă tine voi rămâne
Şi te voi iubi mereu,
Tu eşti înger pentru mine
Te iubesc, sufletul meu.

14 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu