Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 13 octombrie 2019

Să nu mă laşi să-mi fie dor

Să nu mă laşi să-mi fie dor
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Să nu mă laşi să-mi fie dor
Nici o secundă să nu pleci,
Păstreaza-ma aici în sufletelul tău
Stai lângă mine ,fi îngerul meu.

Să nu-mi dai drumu când o fi furtună
Să mă ţi strâns la pieptul tău,
Căci tu eşti totul pentru mine
Alint, lumină, viaţa ce o traiesc, sufletul meu.

Tu mi-ai sădit în inimă iubirea
Mi-ai dat să gust licoarea ei,
Mi-ai pus în suflet fericirea
Şi in privire, zâmbet.

Să şti că te iubesc din toată inima
Te văd precum soarele cerul,
Tu însemni tot în viaţa mea
Tu eşti izvorul meu de viaţă, fericire.

13 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu