Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 26 octombrie 2019

Mi-e sete de tine

Mi-e sete de tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com

Dă-mi gura ta şi potolește-mi setea
Ce mă usucă rău de dorul tău,
Şi spune-mi că-mi vei fi mereu
Iubita mea, îngerul meu.

Dă-mi voie să-ţi adorm în braţe
In timp ce tu te joci în părul meu,
Şi tu să îmi vorbeşti în șoaptă
Că mă iubeşti şi sunt altău.

Doar tu ști să-mi potoleşti dorul
Şi setea de iubire s-o alungi,
Doar tu eşti tot ce-mi trebui mie
Numai pe tine te iubesc.

26 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu