Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 3 octombrie 2019

Tu eşti tot ce am mai scump

Tu eşti tot ce am mai scump
(Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

Întodeauna am visat
Să am o viaţă ca-n poveşti,
Iar lângă mine să fi tu
Zana cea bună, să îmi mângâi sufletul.

Scriam în versuri ce visam
Te desenam în poezii,
Iar când în noapte adormeam
Tu apăreai în visul meu.

Astăzi visul meu a prins viaţă
Tu eşti aşa cum te-am imaginat,
O Zana bună, prea frumoasă
Fata ce-n bine viaţa mi-a schimbat.

Tu eşti tot ce-am mai drag pe lume
Pe tine te iubesc din toată inim
Îţi mulţumesc, că azi eşti lângă mine
Tu-mi mângâi sufletul şi inima.

3 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu