Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 17 iunie 2018

Te chem Doamne linga mine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Iunie.2018

Doamne stiu ca iti gresesc
Ca n-ascult deloc de tine.
Ca nu-s vretnic sa primesc
Toate cate-mi dai tu mie.

Iarta-ma te rog din Suflet
Te rog fi-n Sufletul meu.
Pune-mi gand bun in amea minte
Si Iubire-n Inima.

Fara tine Tata Sfint
M-as pierde.m-as rataci.
Te chem Doamne linga mine
Sa ma-ajuti sa fiu mai bun.

Numai tu prin harul tau
Ma poti ajuta in toate.
Iarta-ma ca iti gresesc
Te rog sa imi fi aproape.

Sa imi dai intelepciune
Sa fiu bun cu Oamenii.
Sa nu mai gresesc cu voie
Te Iubesc Tata Ceresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu