Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 20 iunie 2018

Nu te mai ascunde.stiu ca ma Iubesti
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
20 Iunie.2018

Cam de la o vreme incoa
Te invirti pe linga mine.
Ma privesti direct in Ochii
Imi zimbesti.o fi de bine?.

Imi dai like pe Facebook
Imi pui coment la postari.
Unde merg eu esti si tu
Ma eu cred ca ma Iubesti.

Nu te ascunde ca te simt
Spunem tu direct in fata.
Nu in vers si Poezii
Ma Iubesti sau e o farsa?.

Scrie acum in comentariu
Daca ma Iubesti sau nu.
Si de da.atunci da-mi mina
Iar de nu te pup.pa pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu