Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 9 iunie 2018

Ia-ma de mina
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
9 Iunie.2018

Ia-ma de mina si tine-ma strins
Vreau sa imi fi aproape.
Sa simt caldura Sufletului tau pur
Iubirea cea curata.

Tu-mi esti alint si mingaiere
Lumina pasilor mei.
Ingerul bun.Ce ma Iubeste
Zana visurilor mele.

Ia-ma de mina si nu imi da drumul
Orice s-ar intimpla.
Iubeste-ma.Stai linga mine
Caci tu esti Zana mea.

Cu tine aproape totu-i de vis
Tu ami faci ziua senina.
Tu ma ti de mina.Eu te string in brate
Tu insemni tot pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu