Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 iunie 2018

S-a lasat seara
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
27 Iunie.2018

S-a lasat seara.luna straluceste
Florile toate au adormit.
Stelele vesele zimbesc
Iar vintul frunzele mingaie.

Usor la vale curge un izvor
In el luna se oglindeste.
Suntem in noapte amindoi
Si privim stelele raslete.

Te tin in brate si-ti soptesc
Un vers ce-mi trece acum in minte.
Si-apoi cu stelele pe Cer
Il scriu sa il citim mereu noi doi Iubire.

Cat de frumoase-s noptile cu tine
Caci tu esti Zana .Zanelor.
Sunt fericit ca esti amea Iubire
Tot ce am eu in Viata mai de pret.

Ajunsi in casa imi adormi in brate
Si te privesc.cat de frumoasa esti.
Te sarut dulce pe obraz
Ce dulce esti.Inger Ceresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu