Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 9 iunie 2018

Doar o dorinta
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
9 Iunie.2018

Daca ar fi posibil cu putinta
Sa mi se implineasca in Viata mea.
I-as cere Cerului o singura dorinta
Aceia de a fi tu Iubirea mea.

Atit de mult am ajuns sa Te Iubesc
Sa vad in tine cea mai dulce Floare.
Mi-ai pus in Inima Iubire.Soare
Si-n Suflet fericiri.Azi simt ca traiesc.

Din cate as putea sa ai cer.Cerului
Eu nu as vrea mai mult decat pe tine.
Tu insemni tot.Imi esti Poezie
Si vreau ca Viata sa o impart cu tine.

Tu-mi dai putere sa zimbesc
Si visele imi luminezi.
Esti tot ce vreau.Nimic mai mult
Hai fa tu ca dorinta sa se implineasca pe acest pamint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu