Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 18 iunie 2018

Eu Te Iubesc.Tie nu-ti pasa
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
18 Iunie.2018

Eu Te Iubesc din Inima
Si te privesc.ca pe un Inger.
Dar tu parca nici nu ma vezi
Mai iei in brate doar de fantezie.

Nimic nu mai e azi ca ieri
Acele dulci imbratisari.
Te enervezi fara motiv
Si ma ranesti in fiecare zi.

Eu Te Iubesc ca pe o Floare
Si fac orice ca tie sa iti fie bine.
Dar tu nu ma privesti.nimic nu-ti place
Esti rece si-ti bati joc de mine.

Cand vreau in brate sa te iau
Tu te retragi.Spui ca esti obosita.
Iei telefonul si ai scri pe mess
Iubitului tau nou.Ce-l porti in Inima.

Raceala ta ma doare tare
Nu ti-am facut nimic rau sa merit asta.
Dece-ti bati joc de mine.nu stiu oare
Of cat de rau ma doare ata Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu