Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 iunie 2018

De ce e dorul asa de dor?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
3 Iunie.2018

De ce e dorul asa de dor
Si iti maninca Inimioara?,
De ce Iubirea inseamna sacrificii
Obstacole.Rabdare vise.si nelinisti?.

Atunci.cand rasare Iubirea
Incet dorinta creste si ai vrea.
Ca fiecare clipa a zilei
Sa o petreci aproape linga ea.

Dar nu intodeauna reusesti
Sa poti sa stringi in brate ce Iubesti.
Ci astfel dorul te loveste
Si vrei sa ai in brate Sufletul pereche.

In Ochii mei esti numai tu
Acum mi-e dor.As vrea sa-mi fi in brate.
Sa imi vorbesti.Sa imi zimbesti
Si sa ma stringi la pieptul tau.

Nu stiu nici eu cum de se poate
Sa imi lipsesti atit de mult.
Dar tot ce stiu e ca mi-esti draga
Si ca mi-e dor de tine rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu