Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 27 iunie 2018

Cat imi lipsesti
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
27 Iunie.2018

Sunt fericit.zimbesc
Toti Oamenii imi spun ca am detoate.
Ca-s rasfatat.nimic nu-mi mai doresc
Ca am o Viata minunata.

Multi ma invidiaza fara rost
Cred ca am lumea la picioare.
Dar ce nu stiu ei e ca tu-mi lipsesti
Si rau ma doare in Inimioara.

De ai fi tu aici totul ar fi frumos
Lumea intreaga ar fi amea.
Soarele mi-ar zimbi si noaptea
Pentru ca ai fi Zana mea.

Degeaba astazi  le am pe toate
Fara de tine n-am nimic.
De-ai fi aici totul ar prinde Viata
Si astfel as fi implinit.

Da tu-mi lipsesti.mi-e dor de tine
Mi-e Sufletul pustiu si gol.
As vrea sa vi.sa ramai linga mine
Te-astept.Vino Iubire.Vreau sa te alint.

Alunga-mi dorul ce ma apasa
Si stinge-mi focul din Inima.
Te vreau.te-ador.vino la mine in brate
Te rog sa ma faci fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu