Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 18 iunie 2018

Cand iti lipsesc
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
18 Iunie.2018

Ieri eram impreuna
Veseli.frumosi.si ne tineam de mina.
Astazi tu esti departe.eu aici
Te am in Inima.si te privesc in poze.sti?.

Nu stiu daca tie ti-e dor
Dar eu te port inca in Suflet.
Lafel ca la-nceput te vad
Aceias Fiinta minunata.

Cand te va prinde dorul si-ti lipsesc
Priveste adinc la tine in Suflet.
Acolo ma gasesti.mi-e dor
Am sa vin deindata ce ma chemi.

Telefonul mi-e deschis
Asteapta sa ma suni ca inainte.
Cand nu mai poti de dor.sa suni
Si voi fi linga tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu