Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 6 iunie 2018

Cearta
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
6 Iunie.2018

Din joaca ne-am indragostit
Si am trait clipe frumoase.
Credeam in noi.Eram Iubiti
Totul era de vis in realitate.

Ne-aveam pe noi in orice clipa
Ne bucuram de Soare si de ploi.
De noptile de Vara calde si senine
De zorii diminetii la rasarit.

Dar tot din joaca ne-am certat
Ca doi Copii nevinovati.
Dintr-o glumita tu te-ai suparat
Si ai spus.-Plec.S-a terminat.

Eu nu am crezut ca-i sa pleci
Am zi ca e o gluma.Findca ma Iubesti.
In joaca eu ti-am spus.-Pleaca
Fara sa stiu ca tu esti serioasa

Si ai plecat.nu te-am oprit
Crezind ca te intorci la mine.
Dar erai serioasa.N-ai glumit
Si uite astazi cum noi nu mai suntem impreuna.

Iubiti-va sincer si pur
Nu fiti Copii orgoliosi.
Credeti in voi.Fiti fericiti
Si traiti clipe minunate ca-n Povesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu