Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 28 iunie 2018

Ma doare dar asa-i mai bine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
28 Iunie.2018

Candva tu erai totul pentru mine
Iubirea pura.dulce mingaiere.
Dar astazi totu-i o Poveste
Ce-a fost frumoasa.dar nu mai este.

Tu erai tot.intreaga lume
Alintul pur.bataia Inimii
Soarele ce rasarea dimineata
Zimbetul pur.Iubirea mea dintai.

Acum ne-am separat.totul e rece
Iubirea noastra a apus.
Asa ca-m hotarit sa mi te scot din Suflet
Sa uit de tine.e cel mai intelept.

Nu-mi place.ca fac asta
Dar n-am de-ales.ma doare Inima.
Am incetat sa ma gandesc la tine
Drum bun in Viata.te-am Uitat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu