Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 25 iunie 2018

De ce esti rece.cu ce ti-am gresit?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
25 Iunie.2018

Ne-am placut de la prima intilnire
Entuziasti si bucurosi am fost.
Ca Viata a facut sa fie
Ca noi sa ne-ntilnim.sa ne simpatizam.

Erai asa frumoasa.ca o Floare
Ma alintai cu vorbe dulci.de-amor.
Visam.Traiam totul ca-ntr-o poveste
Si eram tare fericiti.

Dar acum esti prea rece si nepasatoare
Nici nu-ti mai pasa de mi-e rau sau bine.
Imi arde Inima in piept de dorul tau
Si se topeste de Iubire.

Nu te-ai uitat deloc la Sufletul din mine
Tu ai vrut doar sa-ti fie tie bine.
Eu te vedeam ca pe o Zana buna
Si te scriam in Poezie.

Acum cand ne-am vazut dinou
Aproape ca nu ma mai cunosteai.
Mai lasat singur.Nu-ti mai pasa
De dragostea ce ti-o port eu.

Of cat de crunta e Iubirea
Ce doare Sufletul si Inima.
Dar daca asta vrei.Ramai cu bine
Plinsul meu imi va trece.Si te voi uita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu