Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 18 iunie 2018

Si tot ce mi-am dorit esti tu
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
18 Iunie.2018

Intodeauna mi-am dorit Iubire
O Viata minunata ca-n Povesti.
Visam frumos in fiecare noapte
Si uite ca azi o traiesc.

Visam sa am o Zana minunata
Un Inger bun sa ma Iubeasca.
Am crezut mult in visul meu
Si uite ca mi te-a adus Dumnezeu.

Tu esti tot ce eu mi-am dorit
Zana frumoasa.Ingerul din vis.
Te am pe tine si sunt fericit
Caci Te Iubesc.si ma simt Iubit.

Alintul meu.Dulce Iubire
Esti tu Frumoasa Fata.te ador.
Versul ce il recit din Poezie
Tu esti ce eu dintodeauna mi-am dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu