Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 1 iunie 2018

De n-ai fi tu
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
1 Iunie.2018

De n-ai fi tu eu nu m-as regasi
Nu as putea trai.Singur m-as pierde.
Tu esti Fiinta ce-mi da Viata zi de zi
Soarele ce imi lumineaza Cerul.

Cu tine totul e de vis
Tu ma rasfeti.esti linga mine
Cand nu mi-e bine tu ma-alinti
Ma ierti.ma certi.Dar ma-ntelegi.

Doar tu imi dai putere in Viata
Si faci ca Inima sa-mi bata.
Esti mingaierea Sufletului meu
Te Iubesc mult Ingerul meu.

Nu vreau sa pleci de linga mine
In tine vad tot ce-i frumos.
Vreau sa-mpartim totu-mpreuna
Esti o minune.Multumesc.ca esti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu