Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 15 iunie 2018

Sa nu ma lasi
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
15 Iunie.2018

Mi-ai intrat in Inimioara
Iubirea a inflorit.
Imi esti cea mai draga Fata
Si din Suflet Te Iubesc.

Ma topesc de dorul tau
Cand nu esti in preajma mea.
Si in Ochii mei tu esti
Zana dulce din Povesti.

Uneori cred ca nu-ti pasa
Pari usor indiferenta.
Dorul tare ma apasa
Dar tu esti prea relaxata.

Of Iubire daca ai sti
Cat insemni tu pentru mine.
Cum in Inima mea esti
Un Inger.Ca Te Iubesc.

Te rog fa-ma sa inteleg
Iubirea ta pentru mine.
Vreau sa-mi fi mereu aici
Sa nu pleci.ramai cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu