Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 28 iunie 2018

Am crezut in tine dar m-am inselat
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
28 Iunie.2018

Am vazut in tine tot
Inger dulce.Zana buna.
Te-am Divinizat si mi-am dorit
Tu sa fi amea Iubire.

Ti-am pus Sufletul in palma
Inima ti-am daruit.
Insa tu fara zabava
Mai tradat si mai lovit.

Am avut grija de tine
Sa zimbesti.Sa-ti fie bine.
Insa tu n-ai observat
Nici macar nu ti-a pasat.

Astazi Sufletul ma doare
Nu credeam ca tu ma vei lovi.
Dupa grija pentru tine
Nu-mi vorbesti si nu imi scrii.

M-asteptam ca tu Iubire
Sa fi linga mine neincetat.
Insa tu cauti Iubirea
In orcine iti implineste visul tau suav.

Poti pleca.Dute departe
Nu mai vreau sa fi amea.
Eu Iubesc Zana cea buna
Nu frumosul aparent.

Tie-ti place aventura
Eu vreau ceva serios.
Nu vreau fite.fandosite
Ci pe ea sa o Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu