Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 30 iunie 2018

Azi m-am intilnit cu Zana buna
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
30 Iunie.2018

Azi m-am intilnit cu Zana buna
Doamne ce Frumoasa mai era.
Stralucea mai rau ca Soarele
Si ce dulce imi zimbea.

Avea parul auriu
Ochii albastri si senini.
M-a privit si mi-a soptit
Sunt aici.Asa cum tu ma scrii in Poezii.

Am ramas putin in loc
Si-am privit-o indelung.
Da e ea.e Rapanzel
Asa cum e in Povesti.

Apoi iute a disparut
Nu stiu incotro s-a dus.
O Caut neincetat
Unde esti.unde-ai plecat.?

Poate o sa-mi apara in vis
Si se va uita la mine.
Am s-o iau in lumea mea
Si o sa fim fericiti.

Da era un vis de zi
Cand scriam o Poezie.
Zana mea e o minune
Sigur va veni la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu