Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 1 iunie 2018

Mi-e dor de tine mai mult ca niciodata
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
1 Iunie.2018

Mi-ai intrat in Inimioara
Sufletul mi-ai mingaiat.
Mi-ai furat privirea toata
Viata viselor ai dat.

Esti atit de minunata
Imi placi mult si imi doresc.
Sa imi fi Inger in Viata
Si sa-mi spui ca ma Iubesti.

A trecut deja o zi
Si mi-e dor de tine Fata
Fara tine totu-i gol
Inima mi-e suparata.

N-am crezut ca s-ar putea
Sa te plac asa de mult.
Mai facut sa imi doresc
Sa vreau sa-mi fi Zana tu.

Esti exact Fata din vis
Tot ce am nevoie eu.
Te rog dorul sa-l alungi
Te astept.Te rog sa vi.

Nu stiu cum.Ai reusit
Sa ma faci sa imi doresc.
Sa te am in preajma mea
Cred ca ma indragostesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu