Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 5 iulie 2019

Unde eşti ?

Unde eşti?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Unde eşti, mi-e dor de tine
Vreau în braţe să mă ţi,
Să-mi recitind o poezie
Şi să-mi spui că mă iubeşti.

Unde eşti la ora asta?
Vreau să te privesc în ochi,
Şi să-ţi spun ce rău mă doare
Sufletul de dor şi chin.

Unde eşti când am nevoie
De-un alint şi-o mângâiere? 
De ata îmbărbătare
De sărutările tale.

Unde eşti, să-ţi fie bine
Să fi tu cum te ştiu eu,
Să îţi aminteşti de mine
Eşti mereu în gândul meu.

5 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu