Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 2 iulie 2019

Nu lua iubirea în joacă

Nu lua iubirea în joacă
(Autori. Iona Cosmina Mazilu si Gabriel Răzvan Stoica)

Nu lua iubirea în joacă
Căci doare foarte rău,
Provoacă răni în suflet
Si-n inimă mult dor.

Nu te juca cu mine,
Căci eu chiar te iubesc,
Dacă îți bați joc de mine,
O să renunţ  şi plec.

Gândeşte-te la mine
Căci îmi esti tare dragă,
Îmi pasă de ţi-e bine
Şi multe griji îmi fac.

Nu vreau să-ți fie rău,
Vreau doar să-ți fie bine,
Dar te rog,  să nu renunți
Vreau să rămâi cu mine.

Să şti că te iubesc
Şi nu o spun în joacă,
Aş vrea ca tu să fi
Zâna mea minunată.

Te iubesc și tare-aș vrea
Să nu pleci din viața mea,
Să clădim ceva împreună
Și să ne uităm la lună...

Să avem zile dulci
Şi nopţi calde de vară,
Să fim mereu noi doi
De acum o viaţă întreagă.

2 Iulie. 2019


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu