Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 14 iulie 2019

De ce te temi de iubire?

De ce te temi de iubire?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Îţi tot spun că eşti frumoasă
Te ador şi te iubesc,
Când îţi spun toate acestea
Schimbi subiectul, te fereşti.

Cred în tine, îmi eşti dragă
Vreau să fi la braţul meu,
Iubirea mea e curată
Nu vreau să-ţi fac nici un rău.

Am găsit la tine în suflet
Puritate şi căldura,
Iar în ochii tăi sclipire
Zâmbet, soare, veselie.

Glasul tău e poezie
Vorba ta vers ce mă alintă,
Nu te teme de iubire
Vino, vino lângă mine.

Hai să dăm culoare vieţii
Să privim noi răsăritul
Tu eşti tot ce am nevoie
Te iubesc, eşti Zana bună.

14 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu