Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 19 iulie 2019

Din vise ai venit la mine

Din vise ai venit la mine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Astăzi visul mi sa împlinit
Te am pe tine înger din poveste,
Frumoasă ca o Zama ,cum mi te-am închipuit
Eşti dulce, te iubesc, din suflet.

N-aveam curaj să cred că voi avea
Parte de-o Fată aşa frumoasă,
Dar Dumnezeu mi te-a trimis
Să ȋmi pui fericirea în viaţă.

Te iubesc, ca pe ochii mei
Tu eşti tot ce astăzi am pe pământ,
Te pretuiesc si te divinizez
Eşti îngeraşul meu iubit.

Acum totul e o poveste
Zilele, nopţile, totul e efemer,
Noi ne iubim, trăim intens
Şi împărţim totul la doi.

Seara când îmi adormi în braţe
Nu mă mai satur să te-admir,
Tu eşti amea dulce jumătate
Cu tine vreau să îmbătrânesc.

19 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu