Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 21 iulie 2019

Doi albatrosi

Doi albatrosi
(Autori. Dana Argeşanu şi. Gabriel Răzvan Stoica)

Un albatros sunt  eu iar viața e oceanul
Şi tot ce am eşti tu iubirea mea,
Pe -întisele cărări de apă
Noi doi voioşi vom naviga.

De va fi vreme rea sau vreme bună
Noi vom fi amândoi nedespărțiți,
Căci pe oceanul vieții, împreună
Mereu vom pune soarele pe cer la răsărit.

Şi cât va fi ca viaţa să ne poarte
Prin valurile involburate,
Eu te voi ţine strâns în braţe
Şi vom trece cu bine, peste toate.

21 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu