Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 12 iulie 2019

Mi-ai pus soarele în privire

Mi-ai pus soarele în privire
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-ai pus zâmbetul pe faţă
Şi în inimă iubirea,
Orice zi e dimineaţă
Iar nopţile sunt divine.

Mai făcut să fiu om bun
Să trăiesc un vis real,
Lângă tine îmi e bine
Tu eşti Îngerul meu bun.

Mi-ai pus soarele în privire
Norii grei i-ai alungat,
Astăzi sunt un fericit
Te iubesc dulce minune.

Lângă tine viaţa întreagă
Fericit vreau să trăiesc,
Că am lângă mine o Zana
Te iubesc.

12 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu