Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 4 iulie 2019

Sunt om

Sunt om
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

M-am născut să traiesc pe pământ
Să zâmbesc şi să fiu fericit,
Dar mai sunt şi zile inchise
Cu, clipe triste.

Nu-mi propun să greşesc, să fac rău
Nici nu vreau să fiu în faţă mereu,
Dar se întâmplă să mai şi greşesc
Sunt un om.

Nu-mi doresc averi şi palate
Nici bogaţii de necuprins,
Mă am pe mine şi asta-i o calitate
Sunt fericit ca traiesc, că exist.

Sunt un om cu bune şi rele
Îmi ajut semenii la greu,
Urăsc bârfa şi prostia
Detest omul puturos.

Voi rămâne mereu curat
Fără să deranjez pe nimeni,
Mai bine sărac cum sunt azi
Decat bogat şi hulit.

4 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu