Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 22 iulie 2019

,Am vrut să pun punct

Am vrut să pun punct
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am obosit să lupt de unu singur
Să nu vezi cât de dragă  îmi eşti,
Sa-ndur atâta nepăsare, fiţe
Să plâng că tu nu ai ochi să mă vezi.

Pe tine te privesc aşa frumoasă
Aş da orice să te văd fericită,
Dar tu nu realizezi ce mult îmi pasă
Mă doare să te văd atât de rece.

Am vrut să pun punct iubirii noastre
Să uit tot ce-a fost între noi,
Dar iubirea ce o port pentru tine
E mai puternică de cât orice.

Te rog deschide ochii şi priveşte
Iubirea pură ce ţi-o port,
Cu tine vreau să construiesc o lume
În care tu să fi Regină iar eu Rege.

Iubirea nu înseamnă bani şi lux
E sentimentul pur ce izvoreşte din inimă,
Iubirea înseamnă dăruire
Şi liniştea şi pacea în care trăieşti.

22 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu