Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 6 iulie 2019

Chiar dacă mai rănit eu te iubesc

Chiar dacă mai rănit eu te iubesc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Frumoasă a fost clipa când ne-am cunoscut
Visam frumos, şi ne juram iubire,
Vedeam in tine îngerul iubit
Ne promiteam să nu ne despărţim pentru nimic în lume.

Trăiam un vis prea minunat
Şi îmi doream cu tine o familie,
Gândeam că noi suntem de neînvins
Şi nimeni nu-i aşa frumoşi ca mine şi ca tine.

Dar visul îl trăiam doar eu
Tu erai ancorată în altă poveste,
Un pansament am fost pentru sufletul tău
Cum rana sa închis tu ai uitat de mine.

Acum îţi pare rău şi plangi
Îmi ceri să te iert, să fim iar noi doi ,
Îmi pare rău, răspunsul meu e nu
Tu ai ales, mergi inainte fără mine.

Nu te urăsc  din contră te iubesc
Îmi eşti lafel de dragă ca în zilele când eram împreună,
Dar nu mai am încredere în tine, recunosc
Mergi înainte fără mine.

Să preţuieşti un om când îl ai lângă tine
Nu când îl pierzi că l-ai rânit,
Iubeşte sincer fără gânduri ascunse
Căci roata se învârte şi plăteşti.

6 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu