Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 16 iulie 2019

Te iubesc enorm

Te iubesc enorm
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Alergi prin gândurile mele
Aşa frumoasă şi senină,
Că-n nopţile pline de stele
Visez că eşti aici cu mine.

Şi-n vis mă pierd în ochii tăi
Şi îmi adormi dulce în braţe,
Mă joc uşor în părul tău
Şi te sărut târziu în noapte.

În zori când soarele răsare
Şi ochii îi deschidem amândoi,
Florile ne zâmbesc şi parcă
Doar pentru noi ele înfloresc.

Atât de dragă îmi eşti tu Fată
Că ţie-ţi dăruiesc inima mea,
Iubirea mea curată
Vreau s-o revărs în inimioara ta.

De mai iubi şi tu cum te iubesc
Şi ai vrea ca în vis să fie,
Am fi doar noi, o poezie
Şi viaţa noastră ar fi un vis ce îl trăim frumos.

16 Iulie.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu