Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 4 iulie 2019

Cât de puternică e iubirea

Cât de puternică e iubirea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Din prima clipă când te-am întâlnit
Am înţeles că tu eşti pentru mine,
Inima astfel mi-a şoptit
Ea este marea ta iubire.

Şi fascinat de frumuseţea ta
Şi de blândeţea voci tale,
Te-am luat de mână şi te-am sărutat
Dragoste la prima vedere.

Am căutat să îţi pun luna la picioare
Să nu las nici o pietricică în calea ta,
Te răsfăţam spunându-ţi Zâna mea cea mică
Eram un fericit că eşti iubita mea.

Nu ştiu de ce dar ai plecat
Ai inventat motive ca să Poti pleca,
Am plâns rugându-te, rămâi cu mine
Dar nici măcar nu te interesa.

Aşa a fost, s-a terminat povestea
Se întâmplă des cu îndrãgostiţii,
Am plâns în şoaptă in casa mea
Gândindu-mă cu drag la tine.

După acea tu ai început
Să mă vorbeşti la toţi de rău,
Ai râs de mine inventând poveşti
Nu ştiu ce îţi placea, te simţeai bine?.

Clipă de clipă mă gândeam la tine
Îmi faceam griji dacă ţi-e bine,
Şi mă rugam la Dumnezeu
Să te ferească de ce-i rău.

Spuneam, -Doamne să ai tu grijîrrăul ul fie bine, să zâmbească,
Adui în minte c-o iubesc
Să-mi dea un semn şi să-mi vorbească.

Şi după ani ne-am regăsit
Aceiaşi frumuseţe ca şi atunci,
M-am bucurat că îţi vorbesc, că te privesc
Şi sincer eu te-am inteles.

Am crezut că ai realizat
Tot raul nejustificat,
Şi te-ascultam cu bucurie
Mă inspirai să scriu versuri și poezie.

Dar nu, deloc, erai lafel
Plină de ură, răutate,
Mi te scuzai şi te justificai
Incontinuare mă bârfeai pe la spate.

Crede-mă că nu te urăsc
Incontinuare cred în tine,
Ai suflet bun ,eşti o minune
Te rog să ai grijă de tine.

4 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu