Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 10 iulie 2019

Mofturoasa

Mofturoasa
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti frumoasă şi senină
Ca soarele străluceşti,
Dar nimic niu îţi convine
Mereu tu te enervezi.

Orice-aș face nu-ți convine
Te superi fără motiv,
Mă respingi, şi nu-mi vorbeşti
Uite de-asta te iubesc.

Cât de rea eşti tu cu mine
Mofturoasă şi nervoasă,
Te ador şi ţin la tine
Tu eşti Zana mea cea dragă.

Dar am să îţi fac hatârul
Pentru că eşti tot ce am,
Te iubesc fată senină
Înger pur plin de lumină,
Mofturoasa mea nebună. 😘😘😘💟💟💟

10 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu