Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 19 iulie 2019

Alintul meu

Alintul meu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Din bolta cerului albastru
Pe raza soarelui la mine ai venit,
Şi mi-ai umplut ochii de zâmbet
Şi inimii iubire tu i-ai oferit.

Astăzi eşti îngerul meu păzitor
Frumoasa Zana pe care-o iubesc,
O dulce floare, fata mea cea dragă
Tot ce mă face fericit.

Mi-eşti dragă precum zorii zilei
Şi te iubesc precum cerul iubeşte soarele, Tu pentru mine eşti minunea dulce
Tu mă implinesti şi mă iubeşti.

Am să te ocrotesc precum o floare
Să zâmbeşti neîncetat, să fi frumoasă,
Nu am să las din ochi vreodată
Să-ţi curgă o lacrima.

Cu tine braţ la braţ voi reuşi în toate
Şi amândoi vom trăi fericiţi,
Nimic si nimeni niciodată
În veci nu ne va despărţi

19 Iulie. 2019


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu