Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 4 iulie 2019

Să ne aruncăm în valurile mării

Să ne aruncăm în valurile marii
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Să ne aruncăm în valurile mării
Să ne lăsăm purtaţi de val,
Şi să plutim cât mai departe
De lumea rea, să fim doar noi.

Când soarele răsare dimineaţa
Noi să ne ţinem strâns în braţe,
Şi să privim cu bucurie
La tot ce trăim noi, e-o poezie.

Să ascultăm cum marea ne vorbeşte
Cât de frumos e glasul ei,
Cum ne alintă ea şi ne iubeşte
Sunt fericit că suntem amândoi.

Şi îmi doresc, ca viaţa întreagă
Să fim mereu intr-o poveste,
Te iubesc mult Fata mea dragă
Tu mă face fericit şi îmi dai viaţă.

4 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu