Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 2 iulie 2019

Un vers pentru tine

Un vers pentru tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În gândul meu tu eşti mereu
Te port cu drag aici,
Eşti zâmbetul din ochii mei
Bătaia inimii.

Te iubesc mult şi te ador
Tu îmi dai fericire,
Doar lângă tine eu trăiesc
Eşti marea mea iubire.

Şi-atâtea ţi-aş mai spune in vers
Cât îmi eşti tu de dragă,
Dar faptele, iubirea ce ti-o daruiesc
Înseamnă tot, iubita mea frumoasă.

2 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu