Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 3 iulie 2019

Promite-mi că n-o să doară

Promite-mi că n-o să doară
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mai fascinat cu frumuseţea ta
Îmi place că eşti lângă mine,
Îmi scri în inimă versuri divine
Sunt poezii ce îmi vorbesc despre iubire.

Astăzi eşti mult prea bucuroasă că mă ai
Îmi spui că îmi vei fi aproape întreaga viaţă,
Că nu mă vei dezamăgi
Şi că voi adormi în fiecare seară la tine în braţe.

De-ar fi aşa să fî tu Zâna bună
Asta m-ar face fericit,
Căci tu eşti tot ce mi-am dorit dintodeauna
Fata la care am vizat.

Nu vreau să îmi mai plângă inima
Mereu când a iubit a fost rănită,
Promite-mi că orice s-ar întâmpla
Tu mă vei tine strâns de mână.

Promite-mi că n-o să mă  doară
Că tu nu mă vei răni,
Că vei fi altfel decât orice Fată
Sirsincer mă vei iubi.

3 Iulie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu