Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 august 2018

Zâna din poveşti
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
6 August. 2018

Ai venit dintr-o lume bună
Dintr-un vis sau din poveşti? .
N-am mai văzut aşa făptură
Eşti o minune. Zână din poveşti.

Ai Ochii plini de strălucire
Și Sufletul curat şi bun
Eşti cea mai frumoasă Femeie
Tu sigur ai venit din altă lume pe pămînt.

Tu ai puteri ne bănuite
Eşti Zână Poți să faci magie.
Să-mi pui în Inimă Iubire
Şi-n Suflet tot cei mai frumos

Te rog schimbă-mi Viaţa în bine
Ai grijă tu să pot zîmbi 
Vreau să-mi fi Zâna bună
Cu tine Viaţa s-o pot împărţi.

N-ai să regreţi nici o secundă
Că mai ales in Viaţa ta.
Te voi Iubi din Inimă şi Suflet
Totul va fi un vis real, cel vom trăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu