Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 27 august 2018

În Ochii tãi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
27 August. 2018

În Ochii tăi găsesc Iubire
Alint frumos şi mîngîiere.
Prin Ochii făi văd lumea bună
Şi totul este de poveste .

Mi-eşti dragă. tot ce am mai scump
Iubirea mea Divină.
Cu tine mă simt împlinit
Tu îmi faci zilele senine.

Dumnezeu mi le-a dăruit
Să imi fi Înger bun.
Te Iubesc mult. Şi-ţi Multumesc
Că azi eşti lîngã mine.

Tu mă faci să trăiesc un vis
Mereu să-mi fie bine.
Eşti o minune. Zâna mea Iubită
Mereu am să fiu lîngã tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu