Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 20 august 2018

Mă-ntorc la tine mare albastră
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
19 August. 2018

La tine în brațe mai luat
Și mai purtat în valurile tale.
Mai răsfățat cu briza ta
Si mi-ai pus Soarele în palme.

Mi-ai cântat lin cu glasul tău
Mai leganat în valuri.
Mi-ai oferit clipe de vis
Trăite în realitate.

Pe malul tău mai adormit
Șoptindu-mi versuri dulci.
In valul tău m-am sarutat
Aștepțind răsăritul.

Plec de la tine mare albastră
Cu dor în Inimioară.
Nerăbdător aștept să vin
Si Vara viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu