Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 28 august 2018

Sună-mă. mi-e dor de tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
28 August. 2018

Mai sună-mă şi întreabă-mă ce fac
Ce chipuri mai păstrez ca amintire. ?
Căci dorul m-a cuprins aşa deodat
Vreau să te-aud să ştiu de tine .

Mai sună dacă numărul mai şti
Şi nu l-ai rătăcit prin miii de cifre.
De Dragu a tot ce am trăit
Si a poveştii noastre de iubire.

Mai sună dacă încă îţi mai sunt în gând
Şi îţi mai aminteşti de mine.
Să stiu că undeva. demult
Mai Iubit si-ai ţinut la mine.

Mai sună-mă măcar odată
Glasul să ţi-l aud.
Să ştiu că îţi e bine. Că zîmbeşti. îmi pasă Căci am ţinut la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu