Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 30 august 2018

Ascultă-mă vreau să-ţi marturisesc. ceva
(Autor.Gabriel Răzvan Stoica)
30 August. 2018

În noaptea asta minunată
Când luna veselă zîmbeşte.
Vreau să-ţi mărturisesc în şoaptă
Ceva frumos ce mă apasă.

În cantecul greierilor
Sub mîngîiere Florilor.
Suntem doar noi. te ţin de mînă
Şi te privesc în Ochi. eşti o minune.

Nu m-am gândit că s-ar putea
Să mă îndrăgostesc de tine.
Dar nu pot să opresc Inimioara
Să ăşi ia gândul de la tine.

Eşti tot ce eu visez
Dorinţa mea pe care nu-mai tu poţi s-o împlineşte.
Pe zi ce trece îmi placi tot mai mult
Ce zici. mergem pe acelas drum?.

Amindoi putem scrie o poveste
Cu stelele in noapte ne jucăm.
Să punem Soarele in zori pe Cer
Si primul nostru cuvînt rostit să fie. Iubire.

Tremuri .emoţia te cuprinde
Să şti că Te Iubesc. şi nu glumesc.
În Ochii tăi văd doar Iubire
Spune-mi că şi tu simţi lafel.

Şi amindoi vom fi mereu
Pe-un val al Mării de Iubire.
Ne despărţiţi şi fericiţi
Te voi Iubi din Suflet fără de sfirsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu