Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 august 2018

Mă gândesc la noi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
22 August. 2018

Mi-a rămas in Ochi privirea ta
Chipul cald. senin ca Marea.
Glasul dulce. ce-mi şoptea
Versuri pline de Iubire.

Mă gândesc cu drag la tine
La sărutul pătimaş.
Când mă ţineai strins de mînă
Si in păr mă mîngîiai.

Aş fi vrut să-ţi spun atunci
Că îmi placi. că îmi eşti draga.
Dar mă temeam de-un refuz
Acum uite eşti departe.

Mi-ai spus încă de atunci
Că îţi plac. că îţi sunt drag.
Dar te temi de dragoste
Să te las să îţi revi.

Mă gândesc la noi cu drag
Cât de bine ne-ar fi împreună.
Cum să fac să te atrag
Vino Fatã lîngă mine.

Hai dă-mi mîna fără teamă
Totul va fi de poveste.
Te Iubesc şi îmi eşti dragă
Vino. vino. nu te teme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu