Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 5 august 2018

De vei venii
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
5 August. 2018

De vei veni adu-mi Iubire
Şi zîmbetul să mi-l pui ȋn privire.
În Suflet să îmi pui licoarea fericirii
Şi-n gând tot ce e pozitiv.

De vei venii să iei cu tine Soarele
Să-l pui pe Cer să ne călăuzească.
Să fim noi împreună fericiţi
Şi Viaţa să ne fie o poveste.

Şi când vei fi la mine în braţe
Să îmi dai voie să te strîng la pieptul meu. Să te opresc să-mi fi mereu aproape
Pînă ce zilele se vor sfîrsi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu