Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 august 2018

Plutim pe un vals
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
4 August. 2018

Începe uşor un vals duios
Totul parcă e de poveste.
Te iau de mîna. te întrebi. Dansezi?
Tu dulce vi spre mine.

Îţi întind mîna. te cuprind în braţe
Plutim pe ring noi doi.
Uit că suntem înconjuraţi de Oame ni
Acum suntem doar noi

Eşti splendidă. Zână frumoasă
Străluceşti precum un Înger.
N-am mai văzut o așa  Fatã
Sigur esti unică

Aş vrea să opresc timpul ȋn loc
Să îmi rămâi in braţe 
Să-mi fi tu Înger păzitor
Aproape intreaga Viaţa.

Eşti Zâna balului cea mai frumoasă
În Ochii tăi mă pierd.
Te sărut şi fe strîng în brate
Spune-mi că nu mai plexi.

Mai ofera-mi te rog un dans
Şi ia-mă în altai Suflet
Promite-mi că ne mai vedem
Că nu ai să mă uiţi 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu